فروشگاه ایرانیکان
نقش کدنویسی و نقشه سایت در ترافیک کاربر
برترین های دنیای مجازی
علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر

نقش کدنویسی و نقشه سایت در ترافیک کاربر

 

قدم هشتم: کدنویسی

---------------------------

برای افرادی که زیاد با کدنویسی آشنا نیستند این بخش از سئو می‌تواند مشکل باشد. با اینکه می‌توانید یک کدنویس حرفه‌ای را استخدام کنید تا کارهای پرجزئیات را انجام دهد، ولی یک محدوده هست که باید خودتان هم در موردش بیاموزید: robots.txt

به بیان ساده، robots.txt یک فایل تکست است که در وب‌سایت خود قرار می‌دهید تا به موتورهای جست‌وجو بگویید چه صفحاتی از وب‌سایت شما را مجاز هستند که بررسی کنند. شاید این کد زیاد الزامی نباشد، اما اگر صفحاتی در وب‌سایت خود دارید که نمی‌خواهید موتورهای جست‌وجو از آنها بازدید کنند این فایل به دردتان می‌خورد.

این فایل در واقع مثل همان علامت « مزاحم نشوید » عمل می‌کند؛ دزدها اگر بخواهند می‌توانند وارد شوند، اما دیگران امکان ورود نخواهند داشت. خیلی مهم است که مطمئن شوید فایل robots.txt در دایرکتوری اصلی وب‌سایت شما قرار داشته باشد و از ساخت درستی برخوردار باشد.

 

قدم نهم: نقشه سایت

--------------------------

ممکن است شما سایت زیبا و جذابی داشته باشید، اما تا زمانی که بازدیدکنندگان به راحتی نتوانند از آن بازدید کنند، تمام تلاش‌های شما بیهوده تلقی می‌شود. برای اینکه وب‌سایت شما بیشترین میزان بازدید ممکن را داشته باشد، باید در موتورهای جست‌وجو و دایرکتوری‌ها ثبت شود. در غیر این صورت، بزرگانی چون گوگل و بینگ و یاهو نمی‌توانند مرتبط‌ترین صفحات را در وب‌سایت شما پیدا کنند که در نتایج جست‌وجوها نشان دهند.

تکنیک‌ها و ابزارهای زیادی هستند که به شما اطمینان می‌دهند که وب‌سایت شما را توسط موتورهای جست‌وجو ایندکس می‌کنند. ولی سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای هدایت موتورهای جست‌وجو و بازدیدکنندگان به وب‌سایت‌تان، ساختن نقشه سایت است.

با یک نقشه HTML، بازدیدکننده‌ها خیلی راحت می‌توانند در میان محتوای وب‌سایت شما به جست‌وجو بپردازند و صفحه‌ای که نیاز دارند را پیدا کنند. به همین شکل، یک نقشه XML توسط موتورهای جست‌وجو خوانده می‌شود تا این موتورها مطمئن شوند مرتبط‌ترین صفحات سایت شما را در نتایج نشان می‌دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:نقش,کدنویسی,نقشه سایت,ترافیک,کاربر, :: 15:12 :: نويسنده : دوستدار علم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب آن استفاده کرده و با دادن نظرات ارزشمندتون مشوق بنده باشید. وبلاگ با مطالب جدید روزانه به روز می شود.
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 676
بازدید دیروز : 989
بازدید هفته : 2470
بازدید ماه : 4970
بازدید کل : 167291
تعداد مطالب : 1381
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1