فروشگاه ایرانیکان
نقش محتوای باکیفیت و متا تگ ها در جذب کاربر
برترین های دنیای مجازی
علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر

نقش محتوای باکیفیت و متا تگ ها در جذب کاربر

 

قدم ششم: محتوای داخل وب‌سایت

 -----------------------------------------------

با اینکه در سئو کارهای پشت صحنه زیادی وجود دارد، ولی همچنان شما برای جذب بازدیدکننده به محتوای باکیفیت احتیاج دارید. الگوریتم جدید گوگل به جای استفاده فراوان از کلمات کلیدی، روی محتوای مفید و باکیفیت تاکید دارد.

از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی خودداری کنید و فقط از کلمات کلیدی محاسبه شده و به جا استفاده کنید. بهتر است برای هر صفحه تنها یک کلمه کلیدی را هدف بگیرید. در رابطه با معماری صفحات وب‌سایت هم، هر صفحه باید آرایش و عنوان مجزا داشته باشد.

 

قدم هفتم: متا تگ‌ها

-------------------------

برای اینکه با ارزش متا تگ‌ها آشنا شوید، باید خود را جای کاربران موتورهای جست‌وجو بگذارید. وقتی در موتورهای جست‌وجو به دنبال یک عبارت می‌گردید، چطور تصمیم می‌گیرید که باید روی کدام نتیجه کلیک کنید؟

  به احتمال زیاد چند نتیجه اول را آنالیز می‌کنید و چند کلمه‌ای از عنوان و توضیحات این نتایج را می‌خوانید. به عنوان یک وب‌سایت، شما تعداد     کاراکترهای محدودی در اختیار دارید تا به کمک آن بتوانید کاربران موتورهای جست‌وجو را متقاعد کنید که از میان میلیون‌ها نتیجه روی وب‌سایت  شما کلیک کنند. جمله توضیح دهنده محتوای لینک وب‌سایت شما به عنوان متا تگ شناخته می‌شود.

اگر بتوانید به درستی از متا تگ‌ها استفاده کنید، وب‌سایت شما از نظر عملکرد به اندازه قابل توجهی بهبود خواهد یافت. هر توضیح متا باید حدود ۱۶۰ کاراکتر باشد و باید شامل عبارات کلیدی طبیعی باشد. نوشتن توضیح متا کار ساده‌ای نیست که بتوان با چند کلمه از زیرش در رفت. این کار نیاز به برنامه‌ریزی و تفکر دارد. اگر در مورد کلمات کلیدی کاوش کرده باشید و محتوای سایت را به طور موثر بهینه‌سازی کرده باشید، نوشتن توضیح متا کار ساده‌تری خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:نقش,محتوای,باکیفیت,متا تگ ها,جذب کاربر, :: 15:2 :: نويسنده : دوستدار علم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب آن استفاده کرده و با دادن نظرات ارزشمندتون مشوق بنده باشید. وبلاگ با مطالب جدید روزانه به روز می شود.
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 444
بازدید دیروز : 989
بازدید هفته : 2238
بازدید ماه : 4738
بازدید کل : 167059
تعداد مطالب : 1381
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1