فروشگاه ایرانیکان
دعای دفع وسواس
برترین های دنیای مجازی
علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر

دعای دفع وسواس

 

عبد الله سنان می گوید :

مردی خدمت امام صادق علیه السلام رسید و از وسواس شدید شکایت کرد حضرتش فرمود دستت را بر

سینه ات بکش  سپس بگو :

 

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِيِّ الْعَظِيمِ اللَّهُمَ‏ امْسَحْ‏ عَنِّي‏ مَا أَحْذَرُ

 

سپس دستت را بر شکم کشیده و سه مرتبه دیگر نیز بگو حقا خداوند متعال تو را از وسواس نجات خواهد داد آن

مرد می گوید من بسیاری از نمازهایم را بواسطه وسواس قطع می کردم اما آنچه را که مولایم به من فرمود

سه مرتبه انجام دادم و خداوند آن را از من برطرف کرد و بعد از آن دیگر مبتلی به آن نشدم

 

منبع : بحارالانوار ج ۹۵ ص ۱۳۸

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 20 تير 1394برچسب:دعای, دفع, وسواس, :: 16:45 :: نويسنده : دوستدار علم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب آن استفاده کرده و با دادن نظرات ارزشمندتون مشوق بنده باشید. وبلاگ با مطالب جدید روزانه به روز می شود.
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1960
بازدید دیروز : 989
بازدید هفته : 3754
بازدید ماه : 6254
بازدید کل : 168575
تعداد مطالب : 1381
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1