فروشگاه ایرانیکان
عکس ترسناک آزاده نامداری
برترین های دنیای مجازی
علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر

عکس ترسناک آزاده نامداری

عکس کتک خورده و چشم کبود آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی

شب گذشته آزاده نامداری مجری صدا و سیما در صفحه شخصی اش در اینستاگرام عکس بالا را منتشر نمود که بلافاصله بعد از چند دقیقه تبدیل به تیتر صفحات و سایتهای زیادی در فضای مجازی گردید.

متن منتشر شده توسط خود آزاده نامداری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام

متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم . اما دیگه باید …باید.. این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودمو و حالمو رویت کردن …امروز به لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه … من الان سرپام ، خوبم . زندگی می کنم . درس میدم . کار میکنم  و دوباره زنده شدم . متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو میسپره دست کسی که به نزدیکترین کسش هم رحم نکرد ، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود ، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم و گرنه شاید الان زنده نبودم . این عکس تلخه ولی واقعیه ، برای هوادارایی میگم که آزادیشون بت ساختن ، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست ، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره . آقای حسنی میدونم دهنت باز میشه به هر تهمتی . اما من واگذارت میکنم بخدا، .. و خوشحالم که دیگه نمی بینمت . فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت هاست حتی خودم گوشش ندادم … والسلام.

گفتنی است آزاده نامداری و فرزاد حسنی حدود یک سال قبل از یکدیگر جدا شده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 7 ارديبهشت 1394برچسب:عکس, ترسناک, آزاده نامداری , :: 15:10 :: نويسنده : دوستدار علم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب آن استفاده کرده و با دادن نظرات ارزشمندتون مشوق بنده باشید. وبلاگ با مطالب جدید روزانه به روز می شود.
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2196
بازدید دیروز : 989
بازدید هفته : 3990
بازدید ماه : 6490
بازدید کل : 168811
تعداد مطالب : 1381
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1