فروشگاه ایرانیکان
ترفندهای گول زدن توسط دعانويسان
برترین های دنیای مجازی
علمی آموزشی تخصصی بهداشتی اطلاعات عمومی سرگرمی اس ام اس sms تغذیه دعا ذکر

ترفندهای گول زدن توسط دعانويسان

 

یکی دیگر از کلک های دعانویسان این است که از شما برای حل مشکلتان چیزی را می خواهند که یا وجود خارجی ندارد و یا اینکه شما نمی توانید آن را پیدا کنید و یا جرأت انجام آن کار را ندارید.بعد ادعا می کنند که شما کار را خراب کردید. مثلاً از شما می خواهند فلان دعا را در یک شب تاریک وبه تنهایی در یک قبرستان مخوف و قدیمی در یک قبرناشناس چال کنید. همین الآن من مطمئنم که خواندن این مطلب هم بسیاری از شماها را ترساند.پس بدانید که اگر بخواهید حقیقتاً دست به انجام این کار بزنید چه حالی به شما دست خواهد داد.

و یا اینکه از شما می خواهند که یک مار با مشخصات خاص را به دست خودتان بگیرید و چشمان اورا درآورده و برای اعمال طلسم روی آن ،آن را برای دعا نویس ببرید. و از اینجور درخواستهای نامعقول که چون دعا نویس امکان می دهد که شما نمی توانید اینها را برآورده کنید، تقصیر شکست کار را به گردن شما می اندازد.

از جمله کلکهای کثیف اینگونه افراد این است که از فرد می خواهند( البته از خانمها) لخت شوند تا وی روی بدن آنها دعا بنویسد و متأسفانه بسیاری از افراد به همین شکل مورد تجاوز جنسي قرار گرفته و چون خود باعث و بانی این کار شده اند از ترس بی آبرویی چیزی به کسی نگفته و یا از فرد متجاوز ترسیده اند.و اینجا شما باید خیلی به این مسئله توجه داشته باشید.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:ترفندهای,گول,زدن,توسط,دعانويسان, :: 12:26 :: نويسنده : دوستدار علم

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم از مطالب آن استفاده کرده و با دادن نظرات ارزشمندتون مشوق بنده باشید. وبلاگ با مطالب جدید روزانه به روز می شود.
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 413
بازدید دیروز : 989
بازدید هفته : 2207
بازدید ماه : 4707
بازدید کل : 167028
تعداد مطالب : 1381
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1